12e reisdag santo de domingo - belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 12e reisdag santo de domingo - belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

12e reisdag santo de domingo - belorado

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

21 Januari 2015 | Spanje, Belorado

Vandaag de trip santo domingo- belorado voor de boeg stap na een goede nachtrust en frisgewassen naar beneden merk ik dat ik mijn zonnebril niet bij de hand heb tas leeg nog een keer naar boven maar nee kwijt.om 09:00 vertrek ik bij de albergue en ga op pad .
Een beetje teleurgesteld over mijn zonnebril dan maar mijn sjaal voor knopen als ik sneeuw tegen kom.
Om 11:00 berijk ik ganon tijd voor een ontbijtje.
Om 11:30 stap ik weer de deur uit en begint een beetje te sneeuwen even mijn sjaal gepakt en mijn pet opgezet en weer verder ik bereik om 15:30 belorado en daar de 1e herberg die open is aangemeld en even ontspannen daarna even centrum bekeken en toen gedoucht en om 19:00 aan het avondeten.om 22:00 naar bed voor de nodige energieopbouw van morgen .
Middelmatige klim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 17324

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: