1e Reisdag - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 1e Reisdag - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

1e Reisdag

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

07 Januari 2015 | Nederland, Boxmeer

Vandaag vroeg opgestaan huis aan kanf afwas gedaan en tas nog 1 x nagekeken.
Om 08:30 trek deur achter mij dicht en loop rustig met mijn rugzak op de rug richting station.
Daar pak ik de trein van 09:15 .
Kom aan in rotterdam aan om 11:40.
Nu even die telefoonzaak zoeken station uit links en daan rechtdooren dan??
Even opzoeken wifi aan ...
En gratis wifi scheelt weer in de kosten even kijken bij google zopobenelux .
Hebbes adres okeinvoeren op navigatie app en op naar de winkel.
11:55 sta voor de winkel openingstijden van af 12:00 had ik ook wel 2 treinen later kunnen pakken.
Even gewachten de stratuitgelopen en etalage s bewonderen om 12:00 winkel open hoesje voor telefoon gekocht daarna maar een middag je rotterdam gedaan
Tegen 16:30 rustig terug naar het station even wat eten bij burgerking niet goed maar wel goedkooper dan restaurant om 17:30 perron 3 opgegaan en wachten op thalys.
17:57 instappen 20:40 aankomst in parijs nord uitstappen.
Nu een slaapplek zoeken
Wifi aan en even opzoeken hostels 1 gevonden na een beetje rond vragen voor de richting kom ik bij het hostel alleen creditcard betalingen word doorverwezen naar een ander die is vol en bij de 3e wel plek eindelijk om 22:00 stap ik mijn kamer binnen kamer bekeken wifi aan wachtwoord rustig naar de receptie gelopen wachtwoord gevraagd en weer rustig 4 trappen op naar mijn kamer.
Krijg nog een berichtje binnen dat beantwoord en gaan slapen

• 08 Januari 2015 - 12:58

Dieuwke:

Gelukt!

• 08 Januari 2015 - 18:43

Monique:

Goed bezig jongen.

• 10 Januari 2015 - 07:49

Theo:

Dag, Oom Martijn, nog gefeliciteerd met Adela.
    Heb je nog vertraging gehad door de aanslag in Parijs?
    Wij vinden het knap dat je deze reis onderneemt.
    Veel succes en we zien wel weer iets van je op deze site.
    Groeten uit Ledeacker.

• 10 Januari 2015 - 14:56

Alie:

hoi martijn we zijn super trots op je dat je deze uitdaging aan gaat en we vonden het fijn toch van daag even iets van je gehoort hebben

Groetjes je pa en alie